Chacha bloggen!

JAG ÄR I STOCKHOLM!

Det var en fett lång tågresa, men jag sov ganska mycket och läste ganska mycket och var allmänt död. På grund av mitt dygnande vissa dagar så är jag typ bakis och glömmer allt jag gör förgående dag, så jag har varit ganska död och sovit dåligt i natt samt sovit på ett tåg. Känns bra. Nej.

När vi kom fram fick jag panik, som jag alltid får. Jag stod upp och hade panik, och ramlade nästan ur tåget. Det var världens häftigaste tåg, jag glömde berätta det. Sedan kom vi ut på Stockholms jävla central, jag dog på grund av att jag inte fattade någonting. Liksom, vad faaan Stockholm?!
Sedan gick vi åt ett håll. Sedan åt ett annat. Sedan stannade vi och fick panik. Sedan tog vi en taxi.

Och då såg vi. Världens. Häftigaste. Hotell!
Så sexigt liksom, helt. Underbart. Liksom. Amaranteen.

I alla fall. Vi gick och åt och hittade en restaurang som luktade gott. Men sedan gick vi därifrån, lol. Sen gick vi och handlade pizza som vi smugglade in på rummet. Sedan åt vi den. Sedan gick mamma och handlade. Sedan gick mamma och rökte. Sedan gick mamma ner till baren. Sedan gick mamma och badade.
Under den tiden satt jag vid datorn.
Heh.


Kommentarer
Postat av: Aliiiiicia

Längtar som fan till den 30:e. <3

2009-12-27 @ 20:47:51
URL: http://crabkid.blogspot.com
Postat av: Stella

Ha det totalbäst.

2009-12-28 @ 00:03:41
URL: http://stellajaskoviak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0