December.

Wow. Det är verkligen riktigt fett december. Jag tror inte att jag bloggat i december.

Det har hänt mycket. Eller, några små bra saker och några stora dåliga. Eller tvärt om. Det var underbart i Trollhättan även om vi bara låg i soffan hela dagarna.

Tangentbordet på mammas och pappas dator suger. Jag tror att jag ska spela Sims snart för där behöver man inte tangentbord.

I natt kunde jag inte somna. Jag somna vid tre tror jag. När jag vaknade halv tio var jag pigg. Sen gick jag till MH-skolan och träffade folk, det var studiedag på KS. Det hela var ganska tråkigt, men Linn sa nog med mig hem efter skolan på fredag, det vill säga när jag kommit hem. Linn är snäll. Linn är bäst som hon är.

Det är tisdag vilket betyder att jag missar ett kom. pass med tyska, tjoho. Jag hatar språk, eller, ja, inte svenska förstås.

Jag saknar min dator men orkar inte starta den. Ska göra det ikväll. Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0