Hatlista.

Nummer ett: Digitala termometrar.
I natt när jag skulle sova började en sak pipa. Först trodde jag att det var en bomb (vadå, jag bor i Marieholm, inget är omöjligt!), sedan trodde jag att det var mamma och pappa som fått panik och ställt klockan på något skumt, så jag dog. Sedan trodde jag att det var äggklockan som W ställt in på något skumt.
Men vet ni vad det visade sig vara? Jo, den älskade digitala termometern som pappa ställt in alarm på. Jag menar, en termometer ska visa termometern, inte ha alarm och dumma funktioner.
Mamma gick upp och stängde av saken, trodde vi, men den började pipa efter ungefär tio minuter igen. JAG HATAR SNOOZE.
Lösningen var att ta ut batterierna.

Nummer två: Folk som pratar i frågor.
Detta är så jävla irriternade. Liksom: "Hatade jag honom? Ja. Skulle jag kunna mörda honom? Nej. Vet jag vem som dödade honom? Ja. Vem? Det säger jag inte. Varför? Jag är en idiot. Varför? Jag pratar i frågor."
Detta. Är. Så. Jävla. Irriternade.

Nummer tre: Störande föremål när man ska sova.
I natt var en omöjligt att sova-natt. Först termometerincidenten och sedan en jävla hink/konstig sak som började låta. AARGH.

Nummer fyra: Grannar.
Jag vet, jag har gjort ett helt jävla inlägg om hur mycket jag hatar mina grannar. MEN, aldrig för mycket hat emot grannar säger jag.
Mina grannar som jag har fönstret emot är helt jävla puckade. (De är dessa som vill hälla vatten på Barbie) Dessa idioter har en garagelampa, till och med två sådana, som lyser jävligt starkt. Dessa tänds på kvällen runt åtta/nio. Det bryr jag mig inte om, eftersom jag lägger mig runt tio. Nu är det så att de nog har dessa lampjävlar på timer, för de släcks alltid klockan elva. ELVA!!! Jag kan självklart inte somna innan dess att de släkt för att jag är en ljuskänslig människa. En anledning till min ständiga sömnbrist.
Varför jag vet att de har den på timer är för att i somras hade de en lampa på deras ovanvåning som också släcktes elva (jag kunde inte sova innan dess heller).
JAGHATARDEM.


Kommentarer
Postat av: Stella

OH. Jag måste skaffa en sån där termometersak.



Miiin hatlista:



1. Att ni bor så långt bort.



2. Gröt.



3. Gröt.



4. Gröt.

2009-12-17 @ 20:44:27
Postat av: lowan

Heh. Grannar är dumma D:

Jag har bajzgrannar som kan typ hoppa och stoja kl 11-12 på en vardag. Eller så håller man på och "duschar" då. Alltså, de/hon/han duschar inte, utan bara spolar lite vatten, sen slutar, spolar lite vatten, slutar. Och så håller jäveln på så i en timme.

NEIGHBOURS SUCKS.>:

2009-12-19 @ 13:24:23
Postat av: Aliiiiicia

SLAKTA DINA GRANNAAAAAAR.

2009-12-24 @ 22:21:22
URL: http://crabkid.blogspot.com
Postat av: Lo

En granne jag har har typ ett barn med kolik eller något som skriker när jag ska sova!!!!!! hata <//////3

2009-12-25 @ 15:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0