Nellydag!

Det är kväll nu, typ. Vid tolv tog jag en buss till Eslöv, och tåg till Lund. Där fick jag panik för att Nelly inte hittade till Skånetrafiken och spår ett (jag menar, hur svårt är det?). Vi åkte i alla fall till Malmö, och gick vilse och hittade inte. Vi tänkte typ "hm, var är vi?". Det visade sig att vi gått ut på fel sida och allt var underbart öde.

Sedan hittade vi i alla fall och kom iväg. Vi skulle till Shock, men gick in i massor av random affärer på väg dit. Sedan gick vi in på Shock en gång, och gick ut och åt på China Box. Det var gott, men sedan höll vi på att spy av att det blev äckligt. Sen gick vi in på Shock igen. Gick ut, och in på Kicks. Ut och in på Shock, igen. Denna gången handlade vi; men det är hemligt vaaad.

Vi gick panik och hittade inte till centralen sedan, tog en buss och kom fram. Åkte tåg till Lund, Nelly gick av och jag åkte till Torp. Åkte hem sen. Mycket mysigt. Ska till Amanda sen och bada tunna, efter det... hemligt. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0