Onsdaaaaag!

Godmorgon. Nä, godkväll I guess. Trevlig dag idag, otroligt trevlig.

Var hemma från skolan och dog lite där. Kändes som om ingenting spelade någon roll, men sedan tog jag mig i kragen och bestämde mig för att leva resten av december. Jag lever.

Imorgon är det skola, alltså, och jag ska träffa Nelly och jag har saknat Nelly. Vi ska ha genrep i lucia, det är lucia på fredag. Söndag är Wilmers födelsedagsdag, och på fredag ska jag antagligen på disco på skolan. Ska hämta Linn på MH-skolan. Alltså, börja leva. Fy fan. Ska bli bra som fan.

Ser på Flickan som lekte med elden nu. Har redan sett den två gånger.
"Din mamma. Din mamma var en hora."
Jag gillar inte Zalachenko. Egentligen borde jag inte kolla eftersom jag läser boken. Eller, just nu läser jag några andra konstiga biblioteksböcker.

"Sitt ner, annars skjuter jag dig som en hund."
HAHA. Skjuter man hundar? Woooow.
"Han är din bror."
Wow. Mysigt. Hennes brorsa är en STOOR idiot. Hon röker. Jag vet att ni älskar att veta vad som händer. Filmen äger. Och boken med. Hm. Borde spela Sims nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0