Sara är het!

Andra dagen i Stockholm. (Ja, herregud, jag måste tjata om det!)

Jag vaknade hemskt. För det första kunde jag inte somna så jag snodde mammas mobil och spelade mobilspel, haha. Mobilspel for life.
Sedan gick vi ner och åt frukost. De hade bacon! BACON! Jag blev så överlycklig att jag typ tog tretton bitar, hahahaha.
Sedan gick vi upp och klädde på oss, jo, jag hade mjukisbyxor och sånt på mig när jag gick ner - vissa var fan uppklädda som på en jävla bal. Jag menar, orka, klockan är halv tio, man klär för fan inte upp sig då.

Sedan klädder vi på oss, ja, och duscha (shit, jag duschar hela tiden här, kärlek på det). Mamma fick panik och insisterade på att vi skulle gå ner mot centralen vid elva. Elva! Vi skulle träffas ett, herregud. Så vi kollade i en skobutik och drack läsk samt kaffe på McDonalds. Sedan satte vi oss och tittade på folk. Sedan gick vi till Spottkoppen. Jag tittade liksom runt, runt, runt och bara "shiieeet var kommer Sara ifrån?". Och då knackade det på min axel. Och. Där. Stod. Underbara. Vackra. Sara.
Vi kramades typ fem gånger eller något och jag blev så glad. Sedan stod vi och dog och väntade på mammas kompis, som kom och började gråta. (Hon har bott i Amerika, så jag säger; amerikanare... och från grunden är hon ifrån Stockholm, så jag säger; stockholmare...)
Sara och jag stack iväg och strosade runt på måfå, tills vi gick till slottet och helt plötsligt var i gamla stan! Då hittade vi ett övermysigt café i en källare
- obs! min ´´ knapp funkar inte på grund av stearin på mitt tangentbord -
och vi beställde två cola. De drack vi i ungefär en timme, tills vi kom på att vi ville ha en kanelbulle. Den åt vi i ytterligare en och en halv timme ungefär. Supermysigt café. Men de hatade oss nog, lol. Mycket troligt.

Vi gick ifrån cafeet sedan och gick runt lite igen. Vi gick till slussen och bestämde oss för att ta t-bana till centralen, men då kom vi på att det kunde vi inte alls. Så Sara - smartingen - ringde sin mamma och bad henne guida oss till centralen. Sedan gick vi i typ fyrtio minuter och kom fram till centralen. Sedan gick vi till gallerian och mamma och jag handlade en massa och åt på McDonalds och sedan gick vi och badade på hotellet och det var perfekt.

Underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Y

Jagälskardigjagälskardigjagälskardig.



Det var bäst. Bara bäst.

2009-12-29 @ 14:26:45
URL: http://yne.blogg.se/
Postat av: Aliiiiicia

Imorgon då jävlar ses vi. <3

2009-12-29 @ 16:25:56
URL: http://crabkid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0