Grannar.

Jag hatar grannar. Alla sorters grannar. Jag har aldrig haft någon bra granne, tror jag, så jag har blivit inprogramerad att hata grannar. Och det gör jag.
Jag har ritat en fin bild för att ni ska förstå hur det ser ut hos mig, vilka grannar som jag hatar(alla...):
Nu ska jag alltså berätta(älska att berätta och skriva totala nonsens blogginlägg som jag tvingar folk att läsa, mohaha).
Huset där det står Maxi på bor självklart jag. De som varit hemma hos mig vet att det är fult. Inte innuti. Men utanpå. Yyyyl.
De som bor bredvid mig(det gula huset)är elaka. De... är tjocka. (Om de skulle hitta min sexiga blogg, läs: snälla, vackra, trevliga) De tänkte kasta vatten(inte kissa... bokstavligen, kasta vatten)på Barbie som kastade vatten(kissade, mina vänner)i deras rabatt, eller vad det var. VAD FAN?!
Snäll, de gröna, som bor brevid mig är snälla. Riktigt snälla. Puss på dem. Men de som bodde i det huset innan var dghjkll. Riktigt så. Dumma i huvudet. JAG HATAR DEM! DÖ! DÖ! HOPPAS NI DÖR PÅ VAR NI NU ÄR!
Hm.
Hundägarna har en hund. Som sprang in i vår trädgård idag. Trevligt värre. (Hört talas om koppel?)
Helt okej är Linn, Amandas(min kusin, självklart)kompis. Hon är snäll. Tror jag. Och de är snälla. Hm.
Frågtecknet i vänstra hörnet(rätta mig om jag har fel, jag suger på vänster och höger)har blivit rånade eller något. De är gamla och har... en bil. Och sedan vet jag inte mer.
Saker som hör till är att Alicia skrikit "jävla grannar!" till Helt okej-huset och denna Alicia lagt Mariann(e?)-saker i allas postlådor. Mariann(e?)-saker är äckliga. Som fan.

Kommentarer
Postat av: Aliiiiicia

Bara för att jag älskar att skämma ut mig själv.

2009-12-08 @ 17:11:45
URL: http://crabkid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0