Jon @ Head & Shoulders reklamen.

Ni har väl sett reklamen för Head & Shoulders classic? ("Killar med koll använder H&S classic!!!") Och ni som inte sett den(Sara...)så är den såhär:
Jon är en kille som är ute och går. Han har helt vanligt hår, lite lockigt, tja, en helt vanligt kille. Som går på en gata. Sedan står han inne på en toalett till en fest, tror jag. Då har han rakt hår. Rösten säger; eftersom Jon har ett grundläggande skydd mot mjäll så kan han välja en frisyr för varje tillfälle.
Sedan kommer han igen, ligger ner i sängen och reser sig upp halvt och sedan kommer en tjej och pussar han på kinden, och han lägger sig ner igen. Rösten; Och hans personliga favorit: morgonrufset!
Egentligen är det en helt vanlig reklam, skrytande och tråkig. Saken är den att Jon är så jävla lik någon jag sett någonstans! Han är jättesnygg.
Och därför måste jag ta reda på vem som är lik honom.
Och angående det så har jag absolut ingen idé om vem det är. Precis.

Kommentarer
Postat av: Sara

Errrrrrh aldrig sett. 8D

2009-11-09 @ 21:35:23
URL: http://yne.blogg.se/
Postat av: Stella

ATT VARA!



EHM, MEN. Ja, jag har sett den. Men jag har aldrig tänkt på om han är snygg eller inte. EH. ÖH. Öh. Han är antagligen det. I massor, typ. ELLER? TÄNK OM HAN ÄR FUL!? Herregud herregud. Imorgon är det tisdag. DEN TIONDE. TIIIIOOOONDEEEEEE.



Jag är hungrig.



TIONDE!



Puss.

2009-11-09 @ 21:39:23
Postat av: Jossi

Borde man ha sett den där reklammen.....? ):

2009-11-11 @ 17:34:20
URL: http://helikoptersyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0