Kameror.

Idag har jag faktiskt beställt en ny kamera. Jag vet inte vad den heter, men mitt minne med att komma ihåg vad folk/saker heter är väldigt kort. Kameran är grön. Jag vet inte vad den ska heta just nu, men jag har mina aningar. (Som sagt så gillar jag att döpa saker till saker så jag slipper kalla dem vid det riktiga namnet, det vill säga namnet på produkten. Det tycker jag är tråkigt. Typ: "Hej Nikon Canon FujiFilm GDHKSSH78999". Jättetråkigt)
Så, alltså, jag ska få en ny kamera som inte har något namn. Som är grön. Gröna kameror är fina. Den jag har nu är svart, tråkigt.
Och om ni trodde något annat, jag ska självklart inte sälja Gustav eller något. Jag ska bara ha två stycken, mycket praktiskt. (I praktiken har jag redan två kameror, om man räknar med den jag hade innan, men det räknas inte)
Så idag ska jag ta en massa fotografier på... något. Bara för att hylla Gustav, för han är bäst!

Ehh. Jag har inga bilder på Gustav. Läskigt värre. Därför blir det en bild som Gustav tagit(eftersom Gustav tar alla mina bilder):


Kommentarer
Postat av: Jossi

"Så idag ska jag ta en massa fotografier på... något."



HUR I HELVETE SKA JAG TOLKA DET DÄR? ):

Ew. Maxi

2009-11-08 @ 16:32:24
Postat av: m

Det är bara du som är bög? :D

2009-11-08 @ 16:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0