Oaktivitet.

Som alla vet så är jag otroligt oaktiv. Så, nu ska jag skaffa mig en blogg(okej, jag har redan en blogg, men fantasi)där jag ska skriva exakt vad jag tycker och inte tycker. Eller något. Eller nej. Nu ska jag skriva massor av roooliga saker som folk tycker är roliga. Okej. Som jag tycker är roliga. För det som jag tycker är roligt brukar folk tycka är tråkigt. Konstigt nog. Visst är det konstigt?
Egentligen har jag ingenting att skriva om. Egentligen. Så jag hittar på någonting. Trevligt. Hm.

Min katt har skadat sitt öra. På något sätt har han - antagligen - varit i slagsmål och fått ett hack i örat! Det. Är. IIIIIIIIIIIIIIIH. Det är dumt. Jag hatar katter. Inte min katt alltså. Andra katter som ger sig på Barbie. Barbie äger. Alla andra suger. Så det så.


^
|
Barbie. (Utan hack i örat. Inte för att man ser hans öra. Men man kunde ha gjort det)


Kommentarer
Postat av: Sara

Spencer äger. SÅ TYST VA. >:c

2009-11-11 @ 12:29:20
URL: http://yne.blogg.se/
Postat av: KUKCRAB

PEPSI OCH BARBIE MÅSTE HA GRABBKVÄLL NÅGON GÅNG.

2009-11-11 @ 20:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0