Ord med tre F.

Som sagt var så finns det inga ord med tre F, men det hade kunnat finnas om inte reglerna för sådant fanns. Ord med tre F är alltså följande:
Träfffa - det ultimata ordet.
Skafffa - nästan samma sak.
Offfer - juppjupp.
Tofffla - ultimat.
Sofffilt - har faktiskt tre F intill varandra! OH MY GOD!
Alltså finns det inga ord med tre F, men om man lägger till ett F blev det automatiskt tre F, alltså. F är en väldigt fin bokstav. Den är så klockren. Ett streck, sedan ett streck till och ett till.
Streck ett gör man rakt(inte så konstigt som jag gör mina streck. Mina streck är översexiga. Men inte raka). Det ska vara vågrät(som vågorna. Liggande. Det var så jag lärde mig vågrät och lodrät, jepp). Ett vågrät ganska långt streck, beroende på hur stort F du vill rita.
Sedan ritar du streck två. Det är ett lodrät streck, som går rakt ner. Det kan man också rita långt eller kort. Men notera väl att det måste vara tillräckligt långt för att få plats med ett till streck.
För sedan kommer streck tre, ett vågrät streck lite under streck ett. Detta streck är också lite kortare än streck ett.
Och nu vet du hur man skriver ett F. Och hur man kommer på ord med tre underbara F!

Kommentarer
Postat av: Jossi

Maxi, jag säger inte detta för att vara elak eller så. Eller jo, kanske lite. Men jaja!



Älskling lilla...



OCH SKAFFA DIG ETT LIV



Puss, ily.

2009-11-07 @ 21:21:05
Postat av: Kukkrabba

VAFAN MAN GÖR JU STRECK TVÅ FÖRST.

2009-11-11 @ 20:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0