This is fucking it!

Jag, eller rättare sagt mamma, har fått en film av Lotta och Micke. Den heter "This is it". Den har thailändsk text. Den suger på kvalitén.

Thailand, förresten, är ett underhållande land. Jag har ägnat de senaste femton minuterna genom att ta reda på hur man räknar ut årtalet i Thailand. (Självklart gjorde jag inte bara det, jag har ju faktiskt ett liv och läser ganska snabbt)
Alltså, kära vänner, "passa på att räkna ut vilket år det är enligt buddhistisk tideräkning genom att lägga 543 till det 'vanliga' årtalet". Mm, man lär sig något nytt varje dag.

Alltså kan vi säga klar att året just nu i Thailand är 2552! Shit. Deras jord har redan gått under!

Vet ni vad jag gör nu? Jo, ser på "Dirty jobs". Nej, inte strippor... det handlar just nu om att killen - som jag antar att det egentligen handlar om, typ som programledare - är på en korvfabrik. Ja, korvfabrik. HAHAHA. Korvfabrik, verkligen. Det är äckligt. En kille har skäggskydd. HAHAHA.

Jag är typ hög. På chips, kolsyrat vatten och pengar! Ja. Nu är jag fan rik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0