Fixning @ natten


Från början då, jag såg såhär hemsk ut. Det enda som är gjort är plattningen av håret.

Locka håret, liksom. Tryck på bilderna för större bilder, förresten!

Lockat hår, så det får mer volym och... mitt hår behöver egentligen inte mer volym, men det fick det ändå. Notera gärna inte att min lugg är lite sne, eftersom jag fick ett infall en kväll och klippte mig.

Vit ögonskugga både på ögonlocken och en bit under.

Flytande kajal, också kallat eyeliner, precis ovanför ögonfransarna.

Lite maskara.

... egopic, dessa egopics!

Plus rött läppstift och man är klar!


Kommentarer
Postat av: Aliiiiicia

Wuhu! :D

2010-01-07 @ 13:47:08
URL: http://krabbig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0